DŮLEŽITÉ INFORMACE PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE:
Pokud jste zaznamenali nestandardní chování svého přístroje, nebo jej potkala nehoda, bude potřeba tento přístroj reklamovat.
Důležité informace naleznete zde i kapitole V. obchodních podmínek obchodu čajnamobil.cz.
Obchod čajnamobil.cz využívá pro příjem a vyřizování reklamací vlastní servisní středisko, jehož adresu a kontakty naleznete níže. Z toho nemusíte mít žádné obavy, servisní středisko pro EW Distribution zajišťuje uznávaný a profesionální servis Mipoint. Tento servis s mnohaletou působností patří mezi ty největší v České republice a sídlí v Brně.
Servisní středisko při obchodu čajnamobil.cz vzniklo proto, aby mohlo přijímat nezáruční opravy i od zákazníků, kteří své zboží zakoupili jinde. Stalo se tak pro obchod čajnamobil pověřenou osobou k vyřizování všech reklamací.
A nyní důležité pokyny k samotným reklamacím:
- Vždy doporučujeme nás o závadě či problému informovat předem na níže uvedeném tel. čísle nebo emailu. Některé stavy či závady není nutné k reklamaci zasílat či předávat, ale lze je vyřešit i na dálku, což šetří peníze i čas oběma stranám.
- Pro veškerou komunikaci, která se Vaší reklamace, opravy či technického dotazu týká, prosím použijte pouze kontakty níže, které jsou na naše servisní středisko. Zde jsou pracovníci připraveni Vám pomoci s Vaším problémem či dotazem.
- K zasílanému zboží prosím přiložte vyplněný reklamační formulář - tzv. přijemku. Tu naleznete ke stažení zde. Případně ji zašlete na email uvedený níže jakožto podepsaný scan.
- Důležité upozornění - před uplatněním samotné reklamace je nezbytně nutné odebrat telefon z Apple ID v případě iOS, nebo odstranit zařízení z Google účtu u systému Android, případně deaktivovat účet přímo výrobce (Xiaomi, Samsung,..). Stejně tak nelze reklamační řízení zahájit, pokud máte aktivní ochranu přístroje gestem, otiskem, pinem, apod., v tomto stavu je naprosto nepoužitelný pro jakýkoliv servisní zásah!
Google účet - jeho odebrání z telefonu na dálku |
Xiaomi účet - jeho odebrání z telefonu na dálku |
1.přihlaste se na počítači ke svému účtu Google |
1. na počítači v prohlížeči zadejte https://i.mi.com/
|
2. v navigačním panelu vlevo klikněte na Zabezpečení |
2. klikněte na Sign in with Mi Account |
3. V rámečku Vaše zařízení zvolte Spravovat zařízení |
3. zadejte přihlašovací jméno (většinou je to celá emailová adresa) a heslo |
4. vyberte Zařízení |
4. vyberte ikonu Find device |
5. zvolte Odstranit |
5. v pravém horním rohu se Vám zjeví Váš telefon, klikněte na offline |
6. potvrďte volbu |
6. v pravém horním rohu vyberte ikonu se třemi tečkami |
7. vyberte Turning off Find device a potvrďte OK |
|
8. v pravém horním rohu zvolte ikonu pro (s) fotografii a vyberteMy space and devices |
|
9. v My devices vyberte reklamovaný telefon a potvďte delete |
|
10. odhlašte se ze stránky Mi Cloud |
- Jako adresu pro zaslání zboží k reklamaci použijte pouze adresu servisního střediska, kterou naleznete níže. Na jiné adrese nelze zboží k reklamaci přijmout (viz také kapitola V. obchodních podmínek).
- Vždy doporučujeme si pořídit vlastní fotodokumentaci, či video, které zaznamená stav zboží před jeho odesláním, či které zaznamená jeho nestandardní chování. Mějte prosím na paměti, že mnoho závad není zjevných, a tak nám tento Vámi pořízený materiál může pomoci v odhalení příčiny závady, což ve výsledku opět urychlí vyřízení samotné reklamace.
|