Servis a reklamace

 

DŮLEŽITÉ INFORMACE PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE:

 

Pokud jste zaznamenali nestandardní chování svého přístroje, nebo jej potkala nehoda, bude potřeba tento přístroj reklamovat.

 

Důležité informace naleznete zde i kapitole V. obchodních podmínek obchodu goem.cz.

 

Obchod goem.cz využívá pro příjem a vyřizování reklamací vlastní servisní středisko, jehož adresu a kontakty naleznete níže. Z toho nemusíte mít žádné obavy, servisní středisko pro EW Distribution zajišťuje uznávaný a profesionální servis Mipoint. Tento servis s mnohaletou působností patří mezi ty největší v České republice a sídlí v Brně.

 

Servisní středisko při obchodu čajnamobil.cz vzniklo proto, aby mohlo přijímat nezáruční opravy i od zákazníků, kteří své zboží zakoupili jinde. Stalo se tak pro obchod čajnamobil pověřenou osobou k vyřizování všech reklamací.

 

 

A nyní důležité pokyny k samotným reklamacím:

 

- Vždy doporučujeme nás o závadě či problému informovat předem na níže uvedeném tel. čísle nebo emailu. Některé stavy či závady není nutné k reklamaci zasílat či předávat, ale lze je vyřešit i na dálku, což šetří peníze i čas oběma stranám.

 

- Pro veškerou komunikaci, která se Vaší reklamace, opravy či technického dotazu týká, prosím použijte pouze kontakty níže, které jsou na naše servisní středisko. Zde jsou pracovníci připraveni Vám pomoci s Vaším problémem či dotazem.

 

- K zasílanému zboží prosím přiložte vyplněný reklamační formulář - tzv. přijemku. Tu naleznete ke stažení zde. Případně ji zašlete na email uvedený níže jakožto podepsaný scan.

 

Důležité upozornění - před uplatněním samotné reklamace je nezbytně nutné odebrat telefon z Apple ID v případě iOS, nebo odstranit zařízení z Google účtu u systému Android, případně deaktivovat účet přímo výrobce (Xiaomi, Samsung,..). Stejně tak nelze reklamační řízení zahájit, pokud máte aktivní ochranu přístroje gestem, otiskem, pinem, apod., v tomto stavu je naprosto nepoužitelný pro jakýkoliv servisní zásah!

 

Google účet - jeho odebrání z telefonu na dálku                 

Xiaomi účet - jeho odebrání z telefonu na dálku  

1.přihlaste se na počítači ke svému účtu Google
1. na počítači v prohlížeči zadejte https://i.mi.com/
2. v navigačním panelu vlevo klikněte na Zabezpečení
2. klikněte na Sign in with Mi Account
3. V rámečku Vaše zařízení zvolte Spravovat zařízení
3. zadejte přihlašovací jméno (většinou je to celá emailová adresa) a heslo
4. vyberte Zařízení                                                                     
4. vyberte ikonu Find device
5. zvolte Odstranit                                      
5. v pravém horním rohu se Vám zjeví Váš telefon, klikněte na offline
6. potvrďte volbu
6. v pravém horním rohu vyberte ikonu se třemi tečkami
 
7. vyberte Turning off Find device a potvrďte OK
 
8. v pravém horním rohu zvolte ikonu pro (s) fotografii a vyberte
My space and devices
 
9. v My devices vyberte reklamovaný telefon a potvďte delete
 
10. odhlašte se ze stránky Mi Cloud

 

- Jako adresu pro zaslání zboží k reklamaci použijte pouze adresu servisního střediska, kterou naleznete níže. Na jiné adrese nelze zboží k reklamaci přijmout (viz také kapitola V. obchodních podmínek).

 

- Vždy doporučujeme si pořídit vlastní fotodokumentaci, či video, které zaznamená stav zboží před jeho odesláním, či které zaznamená jeho nestandardní chování. Mějte prosím na paměti, že mnoho závad není zjevných, a tak nám tento Vámi pořízený materiál může pomoci v odhalení příčiny závady, což ve výsledku opět urychlí vyřízení samotné reklamace.

 

 


Servisní středisko pro goem.cz


Servisní středisko:


Mipoint

Kontaktní adresa:

Merhautova 190, 613 00  Brno-sever

Servisní infolinka:

+420 771 265 156

Otevírací doba:

Po-Pá 8:00-16:00


Email:


rma@ewt.sk